Amazon

Amazon, oyun canlı yayın hizmeti üzerinde çalışıyor

Neredeyse hepimizin bildiği Amazon şirketinin kesinlikle parasıyla ve desteğiyle çıkarması gereken altyapısı var. Bu nedenle şirket bir oyun canlı yayını servisi üzerinde çalışıyor.

Deadline, Amazon‘un yayın hizmeti konusunda ciddi olduğunu ve şirketin bu konuya diğer oyun yayıncılarıyla yaklaşmakta ve görüşmekte olduğunu bildirdi.

Amazon‘un sürdürülebilir bir yazılım kütüphanesiyle sıfırdan bir plan yapması durumunda yukarıdaki yazdığım gerekli olacaktır.

Fakat altyapı bir sorun ile birlikte geliyor. Yayın hizmetleri hızlı teknolojiye dayanır ve oyunları son kullanıcıya aktarabilmek için çok fazla beygir gücüne ihtiyaç duyar.

Ancak, bu genellikle sadece 30 FPS hızında çalışan oyunlar için işe yarar, çünkü çerçeveler arasında 33.3ms arabellek süresine sahip hoş bir gecikme odası var.

Daha yüksek hertz için daha yüksek kare hızlarında çalışan üst seviye oyunlardan söz ederken işler biraz daha karmaşık hale geliyor.

Örneğin Mortal Kombat 11 veya Street Fighter V gibi bir oyun oynadığınız 120Hz‘lik bir monitörünüz varsa, oyunun saniyede en az 60 kare ile çalışmasını isteyeceksiniz, bu da çerçevelerin 16 milisaniyede koruması gerektiği anlamına geliyor ve daha kısa mesafelere ihtiyacınız olacak.

Temel olarak, bu iki yönlü bir sorun. Sunucular bu tür akışları destekleyecek kadar hızlı olmalı ve bu sunucular kullanıcı bağlantısının kullanımı için yeterince hızlı bir yayın bağlantısı olması gerekiyor. (Amazon şirketinin sunucuları kesinlikle yeterince hızlı.)

Daha fazla oyun haberleri için takipte kalın. Bu konu ile ilgili daha fazla bilgi istiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.

Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed Instagram Feed
Daha Fazla İçerik
Seven: The Days Long Gone için yepyeni bir video yayımlandı